Bahar47 canim bizde öyleyiz malesef artık çıldırma evresindeyım dişten olabilir bizimde hiç belirti yoktu ilk uykuları çok bozuldu sonra ishali başladı ve ardından kulaklarını çekiştirmeye başladı bi baktık aniden dişi çıkmış ha bide öksürük başlamıştı onda meğer hepsi diştenmiş