Oyku123 2aylık kızımın altını her açışimda guzelce temizliyorum su ana kadar bir sıkıntısı olmadı ama farkettim genital bolgesinde arasinda beyaz beyaz birseyler birikmiş onları temizlemelimiyim normalmi bunlar siz temizliyormusunuz .
Deletedmom268 Oyku123 canım ben temizledim üst kısımda vardı vajinasına dıkkat ederek bırsey olmadı ıdrar yaptıgı yerin yanlarında doluydu
Selince Oyku123 3,5 aylık kızım bizimkinde de öyle oluyor. Çok detaya girmiyorım o bölgede. Islak pamukla üstten alta hafif bastırıyorum ne temizlerse o. Huzursuz oluyor ugrasırsam cok orada.
Yenianne7 Oyku123 İlk başlarda zor oluyor hafif hafif alabildiğimi almıştım. Önümüz yaz bol yıkandıkça zamanla geçecektir. Şimdi daha kolay temizliyorum 1 yaşında 🤗 Önemli not: Üst taraftan alta doğru silin. Yani alt taraf afedersiniz popodan genital bölgeye silmeyin faydasını göreceksiniz 🌼
KornZorn2020 İzin verdiği müddetçe alabildiklerimi alıyorum üstten. Fazla da kurcalamıyorum hemen tahriş oluyor kızıp ağlıyor. Havalar biraz ısınsın banyo yaptırırken daha rahat temizlenecektir. Şimdilik olduğu kadarını temizliyorum.
Minnos_31 Pisik kremi kalintisi kaliyordur o kisimlara surmemeye calis ilk baslarda kayin validem fazla surdugu icin aralarda kaliyordu nazikce kulak cubucunu islatip aliyordum bilgin olsun
hadiceasaf Benim bebegimde iki buçuk aylık temizlerken gorurnen kısımları alıyorum iç kısımlara detaylıca temizleyemiyorum banyosunu yaparken daha çok dikkat ediyorum.
Elif-ebrar Oyku123 Benim kızımdada aynı o beyaz akıntı vardı ve bende hep temizlemeye tereddut ediyordum sonra doktoruma sordum oda hafifçe temizleyebilirsin ama kurulamalısında dikkat et dedi yani ıslak kalmamalı bende bebeğim izin verdikçe temizliyorum 🙂
LinaSari Kızlar ben sabah aksam bır defa kızımı altını yıkıyorum ve o beyazlıklar kızımdafa vardı ılk zamanlar şimdi uc aylık artık yok
isill Oyku123 benm kizimda da var doktora.cok kez.sordm orayi o sekilde.birakabilecegimi cok kurcalamamam gerektgni belirtti dogal yapisinda olabliyrms
Allah-Islah-Etsin Oyku123 canm benimde 3 aylık. 2. Aydan sonra her banyodan sonra Bebek kulak çubuğu ile üstten görünenleri aldım bastırmadan. Şimdi bayağ azaldı. Ve orayı açması da daha rahat. Ama çok dibe elleme sakın. Doğumdan kalan Deri döküntüsü ve pişik kremi olabilir.
Canada10 Oyku123 canım kız bebeklerde oluyor benm kızımda da vardı bende başta temizliyordum pamukla ama doktorlar önermiyor daha sonra temizlemedim bende. O vajina girişini mikroplardan korumaya enfeksiyonu önlemeye yararmış doğal yapısını bozup enfeksiyona sebep oluyormuş temizlemek