Sabah kalk, kahvaltısını hazırla, yedirmekle uğraş, kendin atıştır, evi süpür, mutfağı topla, bulaşık makinesini yerleştir doldur, öğle yemeği yoksa onu yap, uyutmakla uğraş( 2 kez uyuyo 30-90 arası en fazla), çamaşır makinesini çalıştır, ütü varsa ütü yap, tekrar yedirmekle uğraş, biraz oyun oyna falan, 5 gibi 2. Uykusun geçince yarım saatte yemek yap, mutfak tekrar dağılsın çıldır falan. Evim 3+1, eşim biraz dağınık ve yardımcı olmaz öyle. sürekli kucağımda iş yapıyorm yere koyunca ağlıyo çok fena. Büyük temizliği daha bitiremedim hergün bi cam sileyim dedim bitene kadsr tekrar pisleniyor ben rahatsız oluyorm… ben de istiyorum ki çocuğumla güzdl güzel vakit geçireyim oynayayım hiç bi işi düşünmeden yapmadan ama olmuyoo, çok üzülüyorum bu duruma ve napcağımı bilmiyorm yetişemiyorum…11 de yattı saat 2 ve yeni işim bitti yatağa yaptım belim pert oldu… 1 yaşına gircek bur arada…var mı benim gibi olan bi tavsiye teselli bişey verin bana 🤦🏽♀️😢