Ecis Sanırım Kızımın azı dişi çıkıyo. Damağı baya kızarmış, parmağını oraya bastırıp ağlıyo ve sabahtan beri ateşi var. calpol veriyorum düşüyo ama etkisi geçince tekrar çıkıyo. Bebeklerinin azı dişi çıkan anneler; bu ateş ne zaman biter yaşayan varmı 😞
2prematureannesi Ecis ateşli çıkarıyorsa böyle dis patlayana kadar devam eder canım ama doktorunuza sorun bı telefonu varsa arayın atesi çıkıyorsa yine bide paranoxs fitil deneyin isterseniz tabi mutlaka doktorunuza danışın
Emine3018 Ecis en zor dişler azı dişleri birde kolay kolay patlayan dişde değil bizde ateş yok diş de ateş olmadı ama egzama durumunu çok azdırıyor bizde de doğal bir süreç ama azılar gerçekten zor ve dişin hepsi bir anda patkamıyır bir ucu patlıyor diğer ucu sonra patlıyor ama ateş en fazla 3 gün olur diye biliyorum doktora danışın yine de
gozde__ Ecis canım Tetagil diş granüllü var tamamen doğal içeriği onu sürüyorsun dişlerine ve diş etlerine ben çok faydasını gördüm @
Yepisyenianne Benim de oğlum çıkarıyor. Yavrum çok ağlıyor. Calpol ve dolveni dönüşümlü veriyorum, diş jeli sürüyorum ama gene de çok canı yanıyor. 2 gecedir uyumuyoruz, yemek yemiyor 😩 3 azı aynı anda kabarmış 😩elini hiç ağzından çekmiyor😞
2prematureannesi Yepisyenianne dış jelini biz doktorumuza sormuştuk hiç önermedi tavsiye dahi etmedi onun bı faydasını görmezsin boşuna alma Parana yazık demişti
zeynepiremnur01 Bizde öyle dünden belli uyumuyoruz şuan duş alırdım ateşi biraz düştü karanfil yağı ile zeytinyağını karıştırıyorum dolapta hazır kalıyor hep o hemen uyuştırup ağırını alıyor canm diş jeli kullanmıyoruz bunu burda bi yerde okumuştum kendim de de denedim etkisi var onu Sürünce biraz susuyor zaten bi de pedifen şurup veriyorum