mertinannesi_ göz muayenesini 2 aylıkken sağlık ocağı yapmıştı bize. Karanlık bir odada bebeği dik tutuyorlar karşıdan gözüne ışık yansıtıyorlar. Işığı takip ediyormu ye bakıyorlar. Sıkıntı görürsek hastaneye yönlendiriyoruz dediler. Bence şuan bir ay çok erken daha tam göremiyor diye biliyorum