Kızlar merhaba 6 ay önce doğum yaptım ve 3 aydır 3 aylık korunma iğnesiyle korunuyorum fakat karnım da hareketler hissediyorum 3 aylık igneden dolayı hep hastaneye gittim kanamam durmadığı için ultrasonda Birşey gözükmüyor 3 gün önce gebelik testi de yaptım yine birşey çakmadı 3 aydır durmayan kanamam da birden kesildi yarın bebeğimin aşısı için gidicem ve kan vericem bende bakalım ne çıkıcak benim gibi karnında hareket olan ve gebelik olmayan başına bu tarz birşey gelen var mı ?