ozlemo Kizlar selam, 50gun oldu dogum yapali 2gundur regliyim sutum az geliyor baya zaten cok degildi yariya hattan yari yaridan aza dustu bugun iyice.. basina gelen var mi? Duzelir degil mi ? 😰
GirayinAslisi Regl dönemlerin de süt azalması normalmis endişelenme su içmeyi ihmal etme bol bol iç regl bitince eski haline döner