Purple13 Nasıl hazırlıyorsunuz normalde 30 cc ye 1 kaşık denir ama arkasında 60 hazırlamak için 70 su 90 için 100 120 için 135 … diyor.
Usya34 Purple13 Ben de kızım ilk doğduğu zaman o mamadan kullanmıştım. 30cc ye 1 ölçek, 60cc ye 2 ölçek mama kullanıyordum.
12072011 Purple13 canım biz hala onu kullanıyoruz 2 olanına geçtik arkasında yazdığın gibi yapma o zaman doyuruculugu azalıyor çünkü bu mama zaten anne sütüne en yakın mama olduğu için sindirimi kolay ve çabuk acıktırıyor o yüzden 30 ss 1 ölçek tavsiye ederim hem kilo alımı güzel olur hem gelişimi 👍
Sevgilimmm Purple13 arkasında 60 a 2 ölçek yazıyor. dolayısı ile 30 cc yapacaksanız 1ölçek kullanacaksınız
Usya34 Purple13 Bize doktorumuz öyle demişti her cc başına 1 ölçek arttırın demişti biz öyle kullanmıştık🙏
celine61- 30 a 1 60 a 2 diye gidiyor. Ben bazen 60 cc ye 3 kasıkta koyardım daha cok doycak gibi geliyodu😃
Ebalp Kızlar almanyadan bebivita kaşık maması siparis vermistim oglum yemiyor elimde açılmamıs 9 paket var 2 tanede açilmıs icinde 1 2 kere deneme amaçlı kullandım sadece satıcam almak isteyen olursa @ebruakatt hesabim yazabilir
Elefanten Purple13 bende ondan kullanıyorum 60cc su koyuyorsunuz mamayıda 2 ölçek atınca toplam yani mama +su 70 cc ye çıkıyor demek oluyor
Deletedmom23113 Purple13 bizde bu markayı kullanıyoruz , doktorumuz 60 ml e 2 ölçek dedi öyle yapıyorum