kubraF Benimde çocukluğumdan beri baş ağrım var yıllar önce nörolojiye gittiğimde eeg çekmişti temiz çıkmıştı. Geçen aylarda yine gitmiştim ama emzirdiğim için ilaç yazamam mr çekelim demişti bende zaten şuan emziriyorum keseyim öyle gelirim mr da çekeriz demiştim emzirmeyi kestim ama şuan da virüsten dolayı gidemiyorum. Dün saat 3 gibi baş ağrım tuttu ölecem sandım virüs olmasa acile koşacaktım dayanılmaz bir hâl aldı çünkü 5 buçuktu majezik attım başımı bağladım içerde uzanıp battaniye örtüm allahtan kızımda oyuncaklarla oynadı. 6 buçukta geçti. Rabbim yardımcın olsun uyumayan bebek zor olur bilirim. Bende emzirirken aşırı derecede ağrıdığında majezik içiyordum aile hekimine sorarak kullandım.