EdaEbru Arkadaşlar bebeğim 8,5 aylık. Son zamanlarda sürekli çığlık atıyor. Artık endişelenmeye başladım. Normal mi? Malum doktor kontrollerine de götüremiyoruz artık😐
Nilebru EdaEbru benim bebeğimde çığlık atıyor sesini keşfediyor sanırım konuşma öncesi prova geçicidir diye unuyorum 😃
Kaveda EdaEbru bizim ki hala heyecanlanınca atıyor çığlık nerdeyse 16 aylık olacak😁 sesini kesfediyordur
Sirius-10 EdaEbru merhaba üzerinden baya zaman geçmiş ama şuan biz de bu sorunu yaşıyoruz bebeğim 8 Aylık ve sürekli çığlık atıyor artık beynim zonkluyor gerçekten kulaklarım çınlıyor ne yaptıysam yok😩 sizin sonradan geçti mi??
EdaEbru Nilebru ay inşallah. Bazen iki elini yumruk yapıp kendini sıkarak bağırıyor bazen de muzurluktan gibi
EdaEbru Eymeniim benimki de prematüre canım. 34 haftalık doğdu. O yüzden de evhamlı oldum biraz:) tüm gün bağırıyor, dedim bir sıkıntısını mı anlatmaya çalışıyor acaba
Eymeniim EdaEbru diş olalir mi acaba çünkü bizim dün o bagirmalarin üstüne bir dişi patladi bugünde bağışlıyor çığlık atıyor ama dişten olduğunu farkettim
EdaEbru Eymeniim tam 2 ay önce çok ağlaması üzerine doktora gittik, diş geliyor dedi.. hala bekliyoruz 🙁 inşallah diştendir. Bu kadar uzun sürer mi ya dişin patlaması. Yeri belli bayağı ama patlamıyor bir türlü
EdaEbru Sirius-10 merhaba. Merak etmeyin geçiyor bu da😀 sesini keşfediyor. Bir süre sonra azalarak geçiyor 😉