Habibeseyit ben bes damlayi tek seferde veriyorum cunku dr oyle soylemisti ve hergun ayni saate yakin vermeye calisiyorum. Sabah ya da aksam gibi. Bir de cay kasigi ile veriyorum ama asil probiotikler kasikta kaliyor diye emzigine yedirip emdiriyorum😃(emzik almadiysa da senin kuzu dene benim kizim da iki uc emip atiyo)