bebeğim gecen ay kızamık asısı olacaktı aradılar saglık ocagından ama o donem hastaydı yaptırmk istemedim.hemşireye haftaya getiririm dedim öle olmuyo 10 ar lı gruplar halinde bebek topluyorz biz yine ararız dedi.kaldı öyle.druma sordugumda da 10.5 aylık oldu 1 yas aşısında kızamık aşısı var şimdi yaptırmasanızda olur dedi.kafam karıstı.menenjit 11 ayda ilk dozunu yaptırıcam ama ortalık ck karısk virüs yuzunden. değil hastaneye dısarı çıkamıyoruz.siz nasıl yaptırıyosnz asıları