Kekeklelekrkr tarcinkokusu14 bende kaynattım hiç bi sıkıntı sorun olmadı zannedersem siz sirke koydugunuz için öyle ni sokıntı oldu yoksa bende kaynattım 1 dalikay kadar sonra cıkarıp ılık suda sonra soguk suda yıkadım olsugı gibi duruyor bi problem olmadk
tarcinkokusu14 Kekeklelekrkr evet canım bende sirke den kaynaklı olduğunu düşünüyorum buraya yazdım ki acaba nasıl çıkarabilirim diye ama malesef cikmaz sanırım öyle kalıcak ,🙄 inşallah alan çıkar 35 lira çok iyi fiyat arkadaşlar kaçırmayın ben 59 liraya aldım 😂
Dragonannesi eSved bibs in sitesinde var resmî resim atmayı bilmiyorum buradan tarcinkokusu14 walla ben de hamileyken aldım duruyor ama kullanmaktan vazgeçtim sanırım 1aylık olduk daha da vermeyeyim diyorum
tarcinkokusu14 TalentedMom hayır bir dakika falan kaynatmak istedim malum virüs var diye daha siteril olsun istedim benim sorunum sirke atıp leke olması ve acaba nasıl çıkar diye buraya yazdım ama işledi sanırım çıkmıyor hiç bı şekilde
TalentedMom tarcinkokusu14 hatta üzerinde de kaynatma süresi yazar ona dikkat etmelisin sadece kaynamış suyun içinde 5 dk kalması yeterli kaynatırsan leke olur
Zeynepdagdelen tarcinkokusu14 ben doğduğundan beri bibs kullanıyorum şu an 1 yaşındayız 20 tane falan kullandık hepsini kaynattım hiç bişey olmadı belki sirkedendir. Bu arada kaynatılmamalı kauçuk olduğu için kaynar su da bekletmek gerekiyor benim işim rahat etmiyor diye kaynatıyorum
tarcinkokusu14 Zeynepdagdelen evet aynen birde virüs dönemindeyiz ya içim rahat etmedi benimde dediğiniz gibi 🙄
Dragonannesi Ama güzel bir seçim yapmışsınız ben de çok araştırmıştım bibs çok iyi bence ve söylediğin gibi görüntü olarak da çok tatlı satmazsam bir foto çeker hemen alırım ağzından 😂😂
tarcinkokusu14 Dragonannesi beni geçmişe goturuyor çok retro ve ben genellikle o tarz seviyorum galiba 🙈
tarcinkokusu14 eSved şuan tuttu gibi ama uykuya geç giriyor emziktenmi bilemiyorum bir kaç gün sonra tam belli olur gibi 🙄
Dragonannesi tarcinkokusu14 ay ben de vazgeçtim o zaman belki kullanırım ama korkuyorum ya emin olamadım fayda zarar hesabı
Nurersel Nursah06 kauçuk ürün olduğu için kullanıldıkça şişiyor ben Kızım doğduğundan beri kullanıyorum 6 hafta kullanılmış bir emzikle yeni emziği Yanyana koyduğunuz zaman aradaki ciddi farkı anlarsınız🤗
tarcinkokusu14 TalentedMom açıkçası paketine bakmadım bile ayrı pir poşette çıkarır çıkarmaz ağzını bağlayıp çöpe attım . Normalde herşeyi incelerim ama virüs benim psikolojimi mahvetti 🙄🤷
TalentedMom tarcinkokusu14 kaynamış su kurar mikrobunu bu arada biz her yeri sirkeli su ile dezenfekte ediyoruz ya yanlış yapıyormuşuz ABD bir üniversitede araştırılmış virüsü çamaşır suyu ve deterjan yok ediyormuş