Kızım 1 yaşında ilk defa ısırdı 4 gün önce onu tam iyileştirdim derken aynı yerden bugün gene ısırdı canım çok yanıyor ağladım. Nasıl geçicek sürekli zeytinyağı sürüyorum bu arada ama içimden birşeyler kopuyor sanki emzirirken. Dayanamıyorum çok acıyo😭🧚♀️