Neden anketi kapattınız ?Ben Ankara’da oturuyorum bulunduğum ilçede insanlar (iş saatleri dışında )dışarıda geziyorlar,bebek arabasıyla bebek gezdiriyorlar ,yürüyerek çekirdek çitliyorlar ,yaşlı amcalar çardaklarda oturuyor ,İtalyadan daha hızlı bir şekilde yayılacak bizim ülkemizde çünkü kimse evde kalın çağrılarınacvp vermiyor