Icine dert etme kontrole git benim o kadar cok ic dikisim vardiki 40 dikis ben iflah olmam artik bile dedim bebegin esi rahme yapisikmis doktor almak icin mecbur elini soktu yirtigim olmus buyuk olumlerden dondum 2.5 saat ameliyat baska hastanede dikilmiyordu asla bakmadim aylarca bakamadim gec iyilestim 55 gun dikislerim dustu 10 gunde bir kontrol 6 ayda artik aci hissermiyordum 7 ayda ilk birliktwlik oldu aylarca nasil olacak diye kurdum ama eskisi gibi zor bile oldu yani diyecegim icini ferah tut geciyor hepsi cok yeni bakma baktikca moralin bozulur bakmamak en guzeli 😅