Benim oğlumda sürekli kusuyordu. Emdikten sonra bazen 1 saat sonra. Yatırıp sevemiyordum bile. Kusardı üstüne hadi kıyafet değiştiriyorum derken daha giydiği gibi bidaha kusardı. Şuan 6 aylık oğlum. 4.5 aylıkken geçti kusması. İnşallah sizinde geçer bir an önce. Reflü demişlerdi ama tedavi önermedi doktor. Kilo alımı iyiyse sende ilaç kullanma bence hiç bir işe yaramıyor. Sadece emzirdikten sonra mutlaka gazını çıkar ve 15 dk kucağında dik pozisyonda dursun. Ve yatağına 45 derecelik açı ver. Ben beşiğinde yatağının altına nevresim koyup yükselttim faydası da oldu.