kosem_asel 9 aylik olmamiza 10 gün kaldı vee halen zalım geceler her saat bası uyanıyor feryat figan aglıyor artik bıktım iyi geceler cayı almaya karar verdim ama.bir humana var birde milupa karar veremiyorum varmi kullanan😊
Bebegimucizem kosem_asel üç bucuk aylıkken humana aldım. Tavsiye ederim çok güzel uyuttu oğlumu bir hafta sonra bıraktım arkadaşıma verdim kullanması için 🥰
F_Cesur kosem_asel içinde ciddi miktarda şeker var lütfen dikkat edin 🙏 ben kendim bile içemedim şekerden.
Deletedmom114 Humana iyi geceler çayı kullandım. 2 hafta dünya varmış dedim ya bu ne güzel… 1 hafta sonra bünyesi ona da alıştı 🧸
kosem_asel Deletedmom114 tam bir hevesle okurken yorumunuzu omuzlarim aşa düştü onada alısip eski halinemi dönüyorlar Allahımmm🙄🙄🙄🙄
eezgiciikk Deletedmom114 keşke bünyesinin alışmayacağı uzun vadeli bişeyler olsa da bizde rahat etsek artık. Vallahi yoruldum artık uykusuz kalmaktan
fistikcisahap Deletedmom114 merhaba, bende humana stil tea içiyorum..bünyesi ona alıştı derken? Gece çayında ne gibi farklılıklar oluyor? Bebeğin uyuması daha mı kolay ya da bilemedim ne demek istediniz 😊 öyleyse bende alayım 😄
fistikcisahap Deletedmom114 birde bebeğinize ne yetimde veriyorsunuz? Kaçıncı aldan itibaren verilmeli bu konu hakkında bilgilendirirseniz sevinirim
kosem_asel eezgiciikk kesinlikle artık kafamda davullar caliyor sabahlari geceleri 10 defa uyandgi yetmez gibi sabah 8 bucukda memur gibi kalkması gercten Allah yardimcimiz olsun
[silindi] kosem_asel ben Ali Ünyazıcı ıyı geceler çayı kullanıyorum cok memnunum. Bebegım kolik. Iyı gelıyor gazını kendı kendıne cıkarıyor artık. Damlada kullanıyorum ama çayın baya faydası oldu