Kiviefe canım tek çözüm çalışmak zorunda olan çalışacak ama çalışmak zorunda olmayan evde oturacak ( o çalışanlardan biri de benim eşim) yanlış anlamayın dediğimi. Şu 2 hafta aşırı artacakmış coronaya yakalananların sayısı. Ayrıca sağlık bakanı hızlı kitler teşhis koymamızı çabuklaştıracağı için rakamlarda aşırı artışlar olacak diye en başından açıklama yapmıştı.