Kiviefe ben evde değilim ne yazıkki çalışıyorum. Muhtemelen 2 hafta sonra şirketim çalışma durumumuzla ilgili neticeye ulaşacak. Aslında temizlik konusunda beni zorlayan bi durum yok çünkü ben Başak burcuyum aşırı temizlik takıntım var öyle ki her çantamda kolonya ve dezenfektan zaten olurdu şuan piyasada bulamamam bana sorun çıkarmaz mesela 🙈 dualarımızı eksik etmeyelim tabiki tez zamanda hepimiz normal hayatlarımıza dönebiliriz inşallah