Kiviefe zeynepiremnur01 inanki cocugum 5yasında patladı napcamızı sasırdık oyunlar sarkılar pastalar sırf oyalansın park istiyor okul istiyor nezaman gevicek bu virüs diyor 😡
zeynepiremnur01 Kiviefe yanı haklı çocuklar biz bile sıkıldık enazından bi markete gidiyorduk şimdi oda Yok
Kiviefe Deletedmom54 aynen yasak gelse bile öyle hemen sayıları azalmıcak. Bir müddet daha öyle devam edecek
Deletedmom54 Kiviefe bak böle postlar açıyosun yorumları okuyunca sinirden sigara içip kendimi zehirliyorum 😂😂🙄
Deletedmom381 Deletedmom54 vazifesi olan kişiler her gün en detaylısından bilgilendiriyor , vazifesi olmayanların hele ki (yalancılığı tescilli olanların) sözüne itibar etmemesi gerekir 🤷♀️
Zhnce Kiviefe valla devlet yardım etsin diyemiyorum etmiyor çünkü Allah yardımcıları olsun cidden zor Geçen bi markete çıktım işkurun önü metrelerce kuyruk Millet işten çıkarılmış para yok ne yedirecem aileme diyor. Virüse rağmen o kalabalıkta işkurdan iş dileniyor
babymilax Kiviefe 20 milyonluk nüfusu olan bir şehir burası vaka sayısı tabiki çok fazla olacak. İnsanlarımız durmuyorlar hâlâ herkes dışarıda markete tüm aile geliyorlar parklar kalabalık yani anlamıyorum ben şahsi arabamla işime gidip gelirken bile endişe içindeyken insanların rahatlığına şaşırıyorum. Sırf bu insanlar yüzünden bu virüsün sonu gelmeyecek. Çok cahiliz bu zihniyetlere inanamıyorum
Kiviefe babymilax katılıyorum size onun için dedim 500 binlik nufusu var bizim buranın burda bile az denmeyecek kadar var
babymilax Kiviefe ben her gün bi tanıdığımdan virüs haberi alıyorum. Evde karantinada olan mı dersiniz, ölüm mü dersiniz. Bazen insanlara anlatmak istiyorum hiç mi çevrelerinde yok gerçekten hayret ediyorum. Bana bir şey olmaz düşüncesi ne kadar bencilce
Kiviefe babymilax ciddimisiniz Allah yardımcımız olsun ekmek almaya bile cıkmıyoruz biz nebilim insanlar cokmu bunalıyor evde yogun bakımda olmaktan iyidir halbuki.