[silindi] maalesef akın var gerçekten ,vaka dolu ve hepsi İstanbul’dan gelenler ,yüzlerce kişinin enfekte oldugu düşünülüyor şuan ,40 imiz çıktı dün kapı dışarı çıkamıyoruz ,hastaneler gerçekten yetersiz ,kış nüfusu için bile yetmiyorken sehir ,bir de tatilcilerle kaça katlanıyor sıkıntılar 😮😮