Berrinsoyagazi14 Kızlar oğlum 3 aylık aptamilin her tür mamasını denedim ama 4-5 günde bir kaka yapıyor Golden Goat Keçi Bebek Sütü 1 Numara mamayı kullanıp memnun kalan varmı
MetehanAlp Berrinsoyagazi14 ilk olarak en ıyısı o dıye onu aldık fakat gaz sancısından mosmor oldu cocugum ıkinci kez vermedim bende aptamil kullanıyorum cok memnunum kabızlık yapmadı sindirimide kolay her bebekte aynı etkıyı yapmıyor olabılır 💐🤷♀️