Merhaba anneler. Daha önce de post açmıştım. 48 günlüğüz. İlk haftalarda yaradan dolayı emziremedim. Son iki haftadır emzirmeyi deniyoruz. Ama bebeğim hep uyukluyor memede. Dolayısı ile çekemiyor da. Ayrıca diğer sorunum sütümün azalması. Sağarak veriyordum hep. Ama son iki haftadır acayip azaldı 30 cc bile çıkmyor. Kayısı, yulaf, bulgur pilavı, kefir, yeşillik, rezene kimyon çayı, stil tea denedim. Fayda etmedi. 2 litre su içmeye çalışıyorum. Gündemden dolayı stresim de var. Doğumdan beri evdeyim annemlere dahi gidemiyoruz şu an virüsten dolayı
Ek olarak mama desteğimiz de var ilk günden beri.
Sorum şu: emzirme danışmanından destek alan var mı? Varsa memnun olan bana cevap verebilir mi?
Sütünüz bol olsun 😊😍