Kizlar oğlum 16 Mart’ta 1 yaş asilarini oldu. Tesadüf mü bilmiyorum ama bacağında kabuk gibi kuruluk oluştu ve iki günde tüm vücudunda dokuntuler oluştu yüzü,sırtı, bacakları… Şuan biodermanin bı kremini kullanmaya başladık atoderm cilt icin ama neden olduğu hakkında bi fikrim yok. Her gün yumurta yiyo ondan olabilir mi yada şampuanı değiştirdim sadece 3 kere yikadim hemen dokunur mu acaba ?