Deletedmom_297 Kızlar Bebek arabamın pusetini kullanıyorum fakat bel kısmı çukur sizce ne koymalıyım içine evde kullanmalık bazen uyurken kullanıyorum gece sallanıyor diye kolay oluyor ?
Zeyyy Deletedmom_297 benim kizim çok minikti uzun süre arabasini pusetle kullandık ince bi battaniye koyuyodum🙂
AysenurDefne Bende alt açma koyuyorum ama 2 kat yapılmış yumuşak battaniye de işini görür canım.. Ben ilk doğduğundan beri kullanıyorum şuan 3 aylığız.. 🌹