Busralyaa
maşallah kuzucuklarımıza☺️
benim ikizler de 2ay 29 günlükler birisi çok daha hareketli bi süredir dönmek için bocalıyodu 2gündür dönmeye başladı diğer kuzucum henüz dönemiyor kafayı kaldırmayla kendini ittirerek yastıktan inip beşiğin kenarına gelmeyle yetiniyo henüz🥰🥰