Kızlar kızımın yaklaşık 1 ay önce kafasında yağ bezesi gibi bişey farkettim bir kaç gün öncede 2 tane daha olduğunu gördüm şimdide 2 tane çıkmış daha küçük ensesinde ve sürekli başına saldırır gibi kaşıyor nedir bunlar çıldırmak üzereyim hastaneye de gidemiyorum. Acaba artıyorlar mı yoksa farketmiyorum mu onuda anlamadım umarım kötü bişey degildir 🙏🏻😔