Gul21 Mrblar bi hafta önce dogumnyaptim ve bebeğim bazen uykusunda inliyor titriyor dualar okudum sizde de var mı aynı durum ne yapabilirim çok üzülüyorum
Rainbowpath Gul21 daha 1 haftalık bebek, gaz sancısı vardır ve bu dünyaya alışmaya çalışıyor. Kundak yapın ve anne karnı sesleri açın. Soğuk olmasın yatağı bir de. Anne karnı hissi uyandırmanız lazım.