Melike19 Merhaba kızlar Epizyotomi li normal doğum yaptım 18 gün oldu 3 gündür kötü kokulu akıntım və ağrım var bu durumu yaşayan var mı nasıl çözüm buldunuz hastahaneye de gidemiyorum.. 😑
Muallimannecik Melike19 hastaneye gitmeniz gerek benimde enfeksiyon kaptı iki kutu ağızdan antibiyotik aldım geçmedi damardan 7 gün serumla sabah akşam antibiyotik aldım ancak geçti. Kanınıza geçebilir hastaneleri akşamları dezenfekte ediyolar sabah erken saate randevu alıp gidin derim
Muallimannecik Melike19 olmadı herhangi bir muayenehanesi olan kadın doğumcuya gidin hastane kadar kalabalık olmaz biraz tuzlu olur ama sağlık için mecbur
Melike19 Muallimannecik enfeksiyon idrar yollarında mı yoksa rahimde falan mıydı ne tür muayene ile anlaşılıyor
Muallimannecik Melike19 idrar yollarında da değil rahimde de değil dikiş enfeksiyonu, çatıda muayene ediyor o şekilde anlaşılıyor