Kizlar bebeğime 5.5 aylıkken süt ürünlerine karşı alerji teşhisi kondu onunla beraber yumurtayi da kestim bebeğim şuan 8.5 aylık kahvaltı da yumurta verdim minik minik çok küçük alanda belli belirsiz sivilce gibi iz çıktı çok dikkatli bakınca farkettim test de yapılmıştı bakliyatlara süt ve yumurtaya karsi süt alerjimiz olmasına rağmen o çıkmadı yumurta akı çıktı acaba ne yapmalıyım vermeye devam etsem mi bilemedim kahvaltıya seçenek kalmıyor çünkü 😔