Duygu94 Kızlar iyi akşamlar ben normal doğum yapalı 7 ay oldu. 6. Ayımda ilk adetimi gördüm fakat adet olmam gereken günün üzerinden 13 gün geçti. Korunuyoruz ama yine de bir şüphe düştü içime. Normal doğum yapıp benim gibi düzensizliği olan var mı🙄 doğumdan önce de düzensizdi zaten. Bir de emziriyorum acaba ondan da gecikmiş olabilir mi ?
Nisaasel Bi anda düzene gireceğini zannetmiyorum bi kaç ayı bulur düzene girmesi ben de normal Doğum yaptım 7.5 ay oldu hiç adet görmedim doktor Tarlusal verdi emzirdiğim için kullanmak istemedim ama normaldir sizinki mevsimsel olabilir
Duygu94 İnşallah canım. 1 seneye kadar hiç adet görmemek normalmiş bana doktorum öyle demişti ama bir kere olup da gecikince ister istemez korktum 😏
Nisaasel Duygu94 1 seneye kadar normal hatta 2 yıl görmeyen de var çevrem de ama insan da kendini menepoza girmiş gibi hissediyo sürekli şişkin sinir stresli oluyo artık olsam diyorum ben de
Edaa Ben de 7 ay 26 gün sonra oldum ilk adetimi.Hiç bu kadar hafif atlatmamıştım adet dönemimi.Çok garip hissediyorum 😅😅 Yemi adet olmuş kızlar gibi 😂 Düzene girmesi zaman alıyormuş ama,ilk zamanlar düzensizlik normal diye biliyorum 😊
Nisaasel Edaa ben Doğum yapalı 7 ay 16 gün oldu ama hala hiç adetim gelmedi sıkıldım olsam diyorum artık
Nisaasel gozde34 ben de 7.5 ay oldu hala olmadım ilk kızımda benim de kırk çıkar çıkmaz olmuştu çocuktan çocuğa farkediyo demek ki