Kızlar 4 aylık ikiz oğullarm var. Bitanesi sürekli kendini öne atıyo boynuny kaldırıyor gövdesini yukarı atıyor. Bu arada 1.400doğmuştu prematüre, 3.ayla uyumlu. Yatırnca ağlıyor oturunca ssusuyor.. oturtmak sakıncalı diye biliyordum eşim youtubede bi dr izlemş bebek istiyosa oturtn diyor. Siz ne düşünüyosnz?