SerraNil Hanımlar 26 günlük bebeğim saatlerdir uyumuyor gaz problemimiz var evet ama sabahtan beri doğru dürüst uyumadı yarım saat olmadan uyanıyor hemen ne yapabilirim uykusuzluktan huzursuz ama uyuyamıyor kuzum 😣😣
Nevoli01 SerraNil benimde bebegim 27 günlük bugun yikamama ragmen derin bir uykuya gecemedi daha an itibari ile memede uyudu yerine koyup beyaz gürültü açtım bakalim
EJDERYAA SerraNil canım sakin ol önce stres yapınca kuzucukta hissediyor dahada huzursuz olur ayaklarına masaj yap istersen sırtını ov ama sen stres yapma 🤲🌺
Mom103 SerraNil oy serracım benim kızımın adaşı💓 gaz zamanı çok zor oluyor canım biz de çok çektik. Aç değilse gazdandır damla kullanıyor musun
Deletedmom114 Banyo yaptır 5 dakika bile sürmüyor. Tüm vücuduna bebek yağı ile masaj yap. Karnına ayak altlarına masaj yapıp bisiklet çevirme hareketi yaptırabilirsin. Ardından karnını doyur, gazını çıkar ve yarım kundak yap. İnan çok rahat uyuyorlar bu şekilde 🌱
SerraNil Deletedmom114 hava soğuk diye banyo yaptıramadım ama kıyafetlerini değiştirdim yağladım masaj yaptım sakinleşti derken yarım saate kalmadan yine ağlamaya başladı 😖
SerraNil EJDERYAA masajlar anlık etki ediyor sonra yine kıvranıyor yavrum😖 biraz rahatlatıyorum o şekilde
SerraNil Mom103 sağlıkla büyüsün inşşllah Serra kuzu 😍 sab simplrx bide lakto kıds vermişti doktorumuz onları kullanıyorum ama pek etkili değiller gibi
Bsrsgt SerraNil 2 gündür aynı durumdayız. Bugün uyudu çok şükür bol bol gaz çıkarmak için uğraşın. Başka çare yok
Firdevs199 SerraNil canim nurse harweys die gaz damlasi var hem gaz icin hemdw uyku yapiyor bide rezene cayi var ondan sen ic zaten bebeğine geçer onun faydasi var
SerraNil Firdevs199 kimyonlu rezene çayını sabah akşam içiyorum aslında yediklerinde dikkat ediyorum halbuki ama yine gaz okuyor 😣
Emirasaf_e SerraNil bende o gunlerse sabaha kadr ayaktaydim ve hic durmadan agliyodu her şeyi yapiyoduk yok faydasi sabah doktora gttk gaz sancisi var dedi ilac verdi relaktaz mamasini degisrtirdi daha iyi oldu ama hala gecmia fln değil ama en azndan saatlerce aglamiyo cocugum cikardiginda rahatliyo
SerraNil Emirasaf_e İstanbul’da yaşıyorum şu salgın yüzünden doktora da gidemiyoruz artık ne yapacağımı şaşırdım bende 🥴
Emirasaf_e SerraNil suanlik gaz masajlari ve ilik banyo yaptirarak sakinlestirebilirsiniz o zamn sallamak arabada gezmek ayakta gezdirmekte iyi geliyor onlara sakinlestirici bi kolik bebek müziği yada annekarni sesi acip dinletebilirsiniz