Merhaba 2 aydır bebeğimde egzama var. Bi ara tamamen kayboluyor sonra tekrar nüksediyor. Kortizonlu kremler doktorun önerdiği nemlendiriciler ne yaptıysam hafiflemiyor. Deterjan olarak sadece sabun tozu kullanıyorum ve ilk günden beri herşeyini ütülüyorum. Ne yapıyorsam fayda etmiyor. ### ****