Kızlar 8 ay 20 günlük oğlum ek gıdayla hiç barışık değiliz iki dişi var .6.ayında ek gıdaya başladık yoğurt meyve piresi muhallebi hiçbirini sevmedi herşeyi denedim sonra 7,5 aylıktınyanlış hatırlamıyorsam ufak ufak yemeye başladı ama şimdi tekrar aynı sorun sadece emiyor yemiyor çıldırıcaö kontrole götürmek istemiyorum diş mi geliyor bilmiyorum ne zaman alışacak ne zaman sevecek herşeyi eline istiyor sonra kemirip atıyor zorla sabahları biraz kahvaltı veriyorum onun dışında yok ağzını kilitliyor kafasını çeviriyor ağlıyor tadına bile bakmıyor nolur akıl verin çıldırıcam bin tane tarif denedim bizim yediklerimizden deniyorum yok. Emmeyle olmuyor zaten çok uyuyan bir bebek değildi şimdi gece yarım saatte bir saatte bir kalkmaya başladı 😭