Kızlar ben 8 senedir epilepsi hastasıyım . 2 sene önce ilaçları kesmişti doktorum ama doğum sonrası nöbet geçirdim tekrarladı hastalığım . Ve evelsi gün yine nöbet geçirdim ilaç dozunu arttırdı doktorum ve emzirmeyi kesmem gerektiğini söyledi . Bebeğim 10 gün sonra 6 aylık oluyor.anne sütüne ek olarak mama da içiyor zaten . Sütten nasıl kestiniz bebeklerinizi napacagimi bilmiyorum Allah rızası için yardımcı olun çok morallerim bozuk hem kendime hem ona yetemedigim için için yaniyo ama mecburum 😔