Parlak240 Meliselis çok saolun bende vereyim korkuyorum zaten 4. Ay aşısı ateş halsizlik yapar deniliyor
Jelibon Aysegul_tatli Sağlık ocağını aramadıysanız arayın bilgi alın bazıları erteliyor aşıyı ama gelin derlerse önlem alıp gidin aşı önemli çünkü.