Kızlar iki aydır regl olmuyorum yani 59 gün gecikmem var bebeğimi emziriyorum ve o 3 aylıkken ilk reglimi olmuştum şimdi 10 buçuk aylık. Düzensizlik normal mi sizce??
iki kere test yaptım negatif.
Hamile falan değilimdir değil mi???
kan testi vs yaptırmadım.