Firdevs199 oluyo elbette ama yapacak birşey yok zaten bu aralar eşim pek işe gitmiyo sağolsun evde olduğu zamanlar yardım ediyo ama bazen bakıyo çocuklar durmayınca işi bahane ediyo kaçıyo valla😃😃 o birini almayı çok istiyor da yabancı birini evimde istemiyorum doğrusu daha önceki yardımcımız da eşimin sekreteriydi onu bile zor kabul etmiştim az çok tanıyorum diye şu an istesem de alamam zaten bu olaylardan sonra virüs olayı bitince bi daha düşünebilirim belki🤭 bide benim bebeklerden biri babasına çok düşkündür sesini duysun yeter ki🥰