Kızlar bende çok tedirgindim aşı konusunda gitmek istemedim ama sağlık ocağı bomboştu içeri maskesiz kimseyi almıyorlar ve aşı ve çok acil bi durumunuz varsa alıyorlar zaten merak etmeyin bomboştu büyük ihtimal her sağlık ocağı öyledir bir kaç kişi anca oluyor normalde bu ay göz muayenesi kan ve vitamin testleri de vardı ama onları yaptırmadım hastaneye gitmedim acelesi yok zaten ama aşı için mutlaka gidin kendimede bebeğimede maske taktım 5 dk sürdü ve kimse yoktu içinizi rahat tuttun🙏