Nur33 Bizim doktorumuz ateş on plândaysa iburamin vermememizi söyler, burun akıntısı on planda olduğu zaman iburamin veron diyor. Ve ateşlenmeye başladığı günden itibaren de 3 gün evde kontrol altına alıp 3 günden sonra goturmemizi önerir.
mikelenjelo35 Almilaninannesi 37.7 bizim en son ve gerçekten çocuk kendinde degildi calpol verdim .6 saatte bir ama sağlık ocağındaki hemşire biz 3 saate bir veriyoruz dedi.
Annesirintugceuzun Almilaninannesi Calpol düşürmediyse canım aynı şeyi yaşadım. Düşeceğine ateşi artıyordu. Israrla düşmezse bir çocuk acile git. Domuz gribi çıkmıştı bizimki. Enfluvir diye bir ilaç veriyor ve hemen geçiyor. Tabii bu nedenle çıkıyorsa ateşi. Düşmezse kesin gidin önleminizi alıp. Allah korusun.
Gizemre Almilaninannesi hastane çok tehlikeli şu durumda siz 4 saate bi ateş düşürücü verin bizim doktorumuz öyle demişti üstü de hep ince olsun düşer inşallah
Kiviefe Almilaninannesi yok canım ya bizimde 38.7 39 civarı olmustu dr. Götürdüm gaita idrar testi yapıldı temizdi dişten dedi üstleri cok zor cıkardı şimdi alt yanlar (köpek) dişi cıkıyor galibi beyazlasmıs biraz
Yasminadem Almilaninannesi keyfi yerindeyse korkma canım bi de gece daha çok çöküyor ateş sık sık kontrol etmekte fayda var şu an hastane daha tehlikeli gibi ama yine de sen bilirsin
Almilaninannesi Yasminadem sağol canm tekrar banyo yaptirdim uyudu sukur gecede kontrol edecegm insallah yukselmez tekrardan