Asafefendi Rabiabynz Yeniköy’de.kocaeli tıp merkezi büyütülüp hastane haline getirildi.doktorum hilal bayramdı.sanırım 10 çocuk da doğursam hep ona giderim.öylesine memnun kaldım
Dilber Rabiabynz tam bir pislik o. Devam edemezdim zaten babamla kavga etti babasi yasinda adama kufur etti ustune yurudu asagalik. Asla hc kmseye tavsiye etmem o kiro knusan igrenci.