Kızlar 1 yasımıza girdik gireli benim hergünüm ağlama ile geçiyor ikizlerim var çok güzel oturtmuştuk odadan çıktığın gibi uyurdular sallama pıs pıslama olmadan yasımızı doldurduk o çocuk gitti başkası geldi resmen ayakta uyuyor gündüz hiç uyumuyor sürekli ağlıyor uyumamak icin ne yapayım ne olur akıl verin 😭😭delirdim