Akademisyenanne Miranbey mutlaka gidin ihmal etmeyin. Karma ve verem asisi yapiliyor. Hem kola hem bacagina yapiyorlar. Rota asisini devlet karsilamiyor. 3. Ay yaptrdik biz.
baturalpim NurrC rota hem 2. Ayda hem 3. Ayda yapiliyo farki ne bilginiz var mi ?haftaya bizimde 2. Ay asimiz var 4 asi cok fazka degil mi nasil dayaniyo vucutlari
Minikuzu Miranbey hayır 2 bacak 1 kol aşısı oluyor. Rota aşısı özel Bi aşı isteğinize göre özel olarak alıp yapıyorsunuz 3. Ayda. Bebeğinizi 1 gün önce yıkayın sonraki gün aşıya gidin 3 gün yıkıyamayacaksınız. Ve inşallah sizde kolay geçer ateş yükseltiyor
Pinkbery baturalpim 2. Ayda başlarsanız rotateq aşısı yaptırmanız gerekir. Oda toplamda 3 dozdur. 2-4-5 yada 6.aylarda sanıyorum. Ben rotarix olanı yaptırdım. 3 ve 5. Aylarda. Yani aşı takvimindeki diğer aşılara denk gelmeyecek şekilde.toplamda 2 doz.onu tercih edebilirsiniz.
Perihanasel Akademisyenanne rota. Aşısı 5 aya kadar süresi var demişdi hemşire kızım 4 aylık bizde haftaya yaptırıcaz fiyatını sorduk 317 tl sigorta karşılamıyor
Akademisyenanne Miranbey rotayi evde uyguladik biz. Zaten agizdan verilen bir damla. Kola bacaga igneyle yapilmiyor. Bebekler tadini seviyor genelde. Agizdan veriliyor aşı. Rotatek marka onerdi doktorumuz. Evde yapabilirsiniz dedi. Gitmedik hastaneye.
baturalpim Pinkbery aile hekimlikleri yapiyo mu peki yoksa hastanede mi yapilmasi lazim. Bn herseyi hastanede yapiyodum aile hrkimininhic gitmedim de napip napmadiklari hakkinda pek bilgim yok
Akademisyenanne Perihanasel doktorumuz rota asisi 3.-4. ve 5. Ayda uc doz olarak yapilacak dedi. İlk dozunu 3. Ayda yaptik. İkinciyi yapaagiz bu ay.
Perihanasel Akademisyenanne bunu bilmiyordum agızdan bi defa veriliyor sanmışdım bugün hemşireyi arim sorim hemen başlıyalım bizde
defnesmomm Sağlık ocağından aşı kartı vermiş olmaları lazım. Mutlaka temin edin ve çocuğunuz büyüyene kadar saklayın, aşıları aksatmayın. Bebekler aşılar sayesinde bağışıklık kazanıyorlar unutmayın.
Pinkbery baturalpim bizim burda yapmadılar. Bizde hastaneye gittik doktorumuz yapmıştı. Şuan bildiğim kendiniz de yapabiliyorsunuz. Doktorunuza bi sorun isterseniz. Agızdan verilen bi damlaya