Bulutbey Deleltedmom_69 bende alıp almamak arasında kararsız kaldım. Bir kaç gereksizmiş yorumu okuyunca şimdilik askıya aldım. Daha 2 ayımız var ek gıdaya geçmemize. Bakalım nasıl yorumlar gelecek
Ervagizem Deleltedmom_69 blw için 3. Kitabıda cıkardılar bırak kendi yesin diye ben onuda aldım 3 ü de var bende muhteşem bişey.
Ahmetaysima Deleltedmom_69 vallacanim bende acikinca yer kitabi var ve ben ilk aldim da heycanla biraz baktim sonra kitabin yuzune bile bakmadim bende okadar gerekli degil herseye netten bakiyorum