Oznur112 ayy bizde 21 günlük olduk 1 haftadır bizdede gaz sancısı vardı bebeğim kendini kasmaktan sıkmaktan kıp kırmızı oluyordu ağlıyordu bende eczaneden sap gaz damlası aldım kullanıyorum bebeğim rahatladı gaz cıkartabılıyor artık çok şükür çok zor durum inşallah geçer sizinkide