wafflee_42 hiç sorma. Ama verilmiş sadakam varmış çünkü daha kötü şeyler olabilir Di. Ne diyeyim aşalh böyle insanlara bu dünya da da diğer dünyadada rahat vermesin.. Bizde bi ana evladıyız 😔 neyse siİn 1 Nisan mutluluğunuzu bozmak gibi oldum siz bakın dalganıza 😊😊