Gizay33 Fiziksel iyileşme ağrı vs en fazla 2 hafta sürdü benim. Ama doğum sonrası psikolojik halim malesef hala zaman zaman devam.. 3 ayı geçti halbuki doğum yapalı.. Hele bi de şimdi şu zorunlu evde kalma durumu oluştu, daha bi arttı bunaltılarım.. 😔 Oğlum sağlıklı çok şükür yanımda, kucağımda ama insanın elinde olmuyor o bunalma psikolojisi..