Kelebek88 Merveedd 4 ay 20 gunluguz anam agladi..tuknmislik yasiyrm artik..kocamdan da nefret ediyrm.uyuyor paso inadima gbi
Deletedmom116 Merveedd 5 ay 3 günlüğüz atak bitti sanırım ama diş belirtileri var gibi emerken kendini kasıyor sinirleniyor ağlıyor gündüz en fazla yarım saat olmak üzere 2 kere uyuyor oda zorla ağızdan bir şey eksik olmuyor ha bire kaşımalar diş kaşıyıcısı yere düştü mü ağlıyor
Bilgehan Merveedd çok özür dileyerek okurken güldüğümu belirtmek istiyorum. Eksiği yok fazlası var benim bebede de. 4 ay 11 günlük ve ben delirmek üzereyim. Gece en fazla bir saat uyuyup kalkıyor iiiiiii iiiii sürekli bu şekilde ağlama mizmizlik. Meme dışında da kesinlikle uyumuyor. İnşallah forumda topluca kafayı yemeyiz 😃
Zeykamik 4 ay 20gu günlüğüz gercekten bu atak en uzun ve en zoru demislerdi bizde o en zoru yaşıyoruz birde reflü çıktı yeme de yok oldu uykusuzlukayri allah kolaylik versin hepimize
Merveedd Zeykamik of o bebeklerin büyürken binbir kılığa girdiklerini derlerdi de inanmazdım ama işte en iyi haber geçiyor😍
Tosbaaalp Bizde aynı durumdayız zaten geceleri sürekli uyanan bi çocuktu 2 gündür iyice delirtti daha yarın 4 aylık olacağız şimdiden böyleyse gerisini düşünemiyorum çok zormuş neyse ki şuan herkes aynı durumdaymış onu anladım 😅😪
Tosbaaalp Bizde aynı durumdayız zaten geceleri sürekli uyanan bi çocuktu 2 gündür iyice delirtti daha yarın 4 aylık olacağız şimdiden böyleyse gerisini düşünemiyorum çok zormuş neyse ki şuan herkes aynı durumdaymış onu anladım 😅😪